Funkcjonalność, trwałość i ponadczasowość!

Fjallraven to marka, która w ostatnim czasie stała się niezwykle rozpoznawalna. Coraz więcej osób pojawia się z charakterystycznym plecaczkiem na ulicach miast. Skąd się wzięła? Początkowo, założyciel marki kierował swoje produkty do dwóch grup: uczniów oraz służby wojskowej. Wiedział, że obie te grupy muszą chować codziennie swoje rzeczy do plecaka. Postanowił, że zaproponuje im ciekawy design, wygodę i dużą pojemność i tak właśnie podbił szwedzki rynek, nie mając przy tym większej konkurencji.

Co było najpierw?

Szwed chciał stworzyć plecak niskobudżetowy i funkcjonalny. Do stworzenia idealnego produktu użył dwóch zeszytów A4 – tak właśnie powstał znany na całym świecie plecak Kånken. W pierwszych dwunastu miesiącach udało mu się sprzedać 400 sztuk, ale następnego już zanotował ogromny wzrost, gdyż liczba sięgała 30 000. To był ogromny sukces! W późniejszym czasie nazwa plecaka została zmieniona na Fjallraven Kanken, który od 1978 roku nie zmienił designu. Można wybierać z wielu kolorów, bo jest ich aż 54! Pomimo długiego czasu na rynku plecak zachęca nowe pokolenia i cieszy się niesłabnącą popularnością.

Jaka misja przyświeca marce Fjallravena?

Misją marki od początku był kontakt z naturą. Chce zachęcać pokolenia do spędzania dużej ilości czasu na łonie natury i życia z nią zgodnie. Marka promuje ekologiczne rozwiązania. W swoich reklamach nawiązuje do bezpieczeństwa, zarówno w obecnym czasie, jak i przyszłości. Marka również zachęca do brania udziału w wędrówkach, przygodach, wyjazdach na łono natury.

Fjallraven to dobra jakość oraz staranne dobrane materiały, zobacz w tym sklepie. Jest rozpoznawalna już na całym świecie, uchodząc za przywiązanie do trwałości, ponadczasowości, unikalności i funkcjonalności. Logo, jakie widnieje na produktach marki to zawinięty lis, jego historia owładnięta jest tajemnicą.

Comments are closed.